به گزارش روابط عمومی ادارهکل بهزیستی آذربایجان شرقی، در تماس تلفنی و گزارشگیری مستقیم و چندباره دکتر حسینی رئیس سازمان بهزیستی کشور با مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی، وی ضمن قدردانی از تلاشهای بیوقفه همکاران استانی، بر لزوم اجرای فوری مصوبات سفر اخیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به چهار شهرستان استان تأکید کرد.
مهمترین محورهای این گفتگو در پیگیری مصوبات سفر وزیر و بررسی روند اجرایی شدن طرحهای مصوب و ..؛ ارزیابی وضعیت مراکز بهزیستی در شرایط بحرانی و همچنین تقویت عملکرد خطوط اورژانس اجتماعی (۱۲۳) و صدای مشاور (۱۴۸۰) و همچنین ساماندهی تیمهای داوطلب برای خدمترسانی در مواقع مورد نیاز و رسیدگی ویژه به نیازهای ضروری افراد تحتپوشش بود.
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی نیز در این تماس تلفنی، با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، از برگزاری نشستهای مستمر تخصصی، مدیریت بحران و افزایش بازدیدها و ارزیابیهای میدانی از مجموعه مراکز و از تصمیم به انتقال یکی از مراکز بهزیستی به دلایل ایمنی خبر داد و گفت: در این مدت، رعایت و پیشبینی اصول ایمنی در تمام حوزه ها در دستور کار قرار گرفته است و نسبت به گروهبندی شهرستانی در مواجهه با شرایط بحرانی به عنوان شهرستانهای معین و مراکز حامی و پشتیبان صورت گرفته است.
☆مدیریت یکپارچه، خدمات متحول
شایان ذکر است در سبک مدیریتی پیشرو، این سطح از پیگیری و گزارشگیری مستقیم نه تنها الگویی برای حل چالشهای اجتماعی است، بلکه تحولی در نظام پیگیری و تصمیمگیری کشور محسوب می شود. بی تردید رئیس سازمان بهزیستی کشور، در ارتباط بیواسطه با بدنه اجرایی در سطح کشور و استانها، به عنوان موتور محرکه تحقق شعار "خدمت بی وقفه" با عزم جدی برای رفع موانع و تسریع در خدمترسانی عمل کرده و با اتخاذ چنین رویکردی با حذف لایههای زائد اداری، امکان تصمیمگیری سریع و عملگرا را در شرایط حساس فراهم میآورد.
مدیریت چابک و مسئولیتپذیر در سطوح عالی، الگویی موفق برای سایر دستگاههای اجرایی کشور محسوب میشود که در این روش کاری با تلفیقی از نظارت مستقیم و اعتماد به بدنه اجرایی، میتوان تحولی در نظام مدیریتی کشور ایجاد کرد و کیفیت خدمات عمومی را به شکل محسوسی ارتقا بخشید.












نظر شما